Tuesday 11 October 2011

Warkah yang usang..

Untuk tatapan & imbasan kemudian harinya...

Aku sangat teruja dengan 'news' ini..hinggakan telah mentitipkan nukilan tentangnya dihalaman draf blog ini..namun Dia Yang menentukan takdir sesuatu itu...aku pasrah,..warkah itu telah tersurat tidak mampu di 'publish' kan untuk berkongsi kegembiraan....

Tanggal 30hb Oktober dalam usiamu menjangkau 4 minggu,..buat kali ke-3nya aku menangisi pemergian/kehilangan mu...Walaupun aku cuba menguatkan hati..baru kini aku mampu menghadapi kenyataan itu walaupun sudah sering berlaku ke atas diri ini...namun perasaannya tetap sama....kesedihan yang sangat menekan jiwa keibuanku....

Istifar wahai insan yang kedil....Astagfirullahalazim....Jangan biarkan diri & hatimu dipermainkan oleh bisikan iblis laknatullah....Kesedihan & tangisanmu sehingga bengkak mata mahupun keluar air mata darah sekalipun tidak mampu mengubah sesuatu kejadianNya....Dirimu diuji untuk mengenal erti kesabaran & melampisi kejahatan silam kamu...Taubatlah wahai insan yang hina.....


-----------------------------------

--------------

-
-
-
-
-

Semoga Masih Beroleh Nur HidayahNya & Ditetapkan Iman.

....NOTA HATI....