Thursday 15 December 2011

Be a "Blogger"...for what?

ikut tajuk kat atas tue..boleh wat ramai terasa kot..kalu ada yang membaca ler..hahaha
cuma intipati blog aku kebanyakannya tentang apa yang aku terlintas nak tulis...tak der konsep pun..not as pro blogger ler...tapi aku mengikuti blogger2 yang hebat...cemburu dengan gaya & kehebatan mereka berkarya mcm2 pesen..tersendiri & unik....malah sangat menarik jugak...

Aku asalnya mengikut2 sajer,,,malah masa pun byk free kekadang tue...my boss pun sangat aktif berblogger..tapi dia ada konsep ler....lebih ilmiah dalam bidang tugas..sangat respek ler (*ayat bukan membodek yek bos tp realiti)

Start aku berblog nie...fikir jugak tema & konsep nak buat tapi aku bukan pemikir agung yang boleh membina idea sendiri..banyak gak 'copy' & 'paste' yang ori pun datang dari cerita & pengalam yang dialami sendiri...lain2 maaf ler teman2...sumer pakcik Google yg bagi,tak pong dari teman2 FB....hahaha..

Yang pastinya aku selesa untuk meluahkan apa yang aku fikir..'Free as a birds'..hahaha....maklum ler aku nie bukan ramai teman or kawan di alam realiti nie...huhuhu sedih jugak tapi keadaan aku tidak mengizinkan...kalu ikutkan aku nie memang suka bercakap,so kontrol jer lah....samapai2 lepas geram kat 'my partner' hihihii sian gak ader masa kena sound gak suruh diam...sob,sob...padan muka aku...


moralnya; nasib aku tak ramai kawan..cos bercakap byk nie lebih banyak mendatangkan keburukan..(nanti wat byk dosa kering jer)

Kat ruangan ini,aku hentam jer ayat aku nak guna..dulu ada gak terfikir untuk guna bahasa Melayu standard gitu..tapi tak mampu lor..hahaha...baik guna bhs & tulisan pasor jer..lagi mudah tak pusing memikir...bukan org dok bacer & kaji pun....*prasan ler org dok singgah kan...

Entah ler....tapi yang pasti aku aktif menulis kat sini semasa duka melanda...abis pakcik,makcik Google aku search untuk tahu penyakit tu...



......................

.....
..
.

macam2 tanggapan orang kat blogger
tapi
ader aku kesah
cos
macam ler
deme kesah blog keme kan
hahaha

.
.
.
.

apa pun nawaitu..
Jangan kacau orang itu ajer...nak jadi busy body kearah kebaikan x per
tapi asalkan
jangan sampai memusnahkan orang udah ler, itu tak bagusss yek.
.....
..
.




....NOTA HATI....